vrijdag 30 maart 2018

Knutselen


Met het paasweekend voor de deur, wat voor mij 
persoonlijk niet zoveel betekenis heeft, dacht ik dat
een paar zelfmakertjes misschien wel leuk zou zijn.
Ze zijn werkelijk te simpel hoor, ik vond ze beide in
oude knutselboekjes voor kinderen, maar dat maakt 
ze misschien juist wel fijn, het hele knutsel-gebeuren
is voor de lol, niet om eens flink gespannen van te 
worden omdat het allemaal te lastig is, denk je niet?
Dus ik maakte van wat restjes wol een pompom
en van papier een hangertje, eigenlijk waren die 
van een soort plat riet, maar omdat ik dat niet
voorhanden had, maakte ik er eentje van papier.
Mocht je er ook eentje willen maken,
zo doe je het:





Oh ja, je kan natuurlijk ook lijm gebruiken in plaats
van tape, dat is een iets preciezer werkje.

Hoe dan ook, ik wens je hele fijne dagen en zoals
zo mooi gezegd wordt; Vrolijk Pasen
-X-

5 opmerkingen:

  1. Hoe gezellig en ontspannen eenvoud kan zijn bewijs je hier maar weer eens :) Vrolijk pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohja, zo leuk, op die manier kun je bv ook kerstmannetjes maken, herinner me dit nog van heel vroeger.
    Fijne paasdagen!
    Xx Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou ook een prettige portie vrolijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het pompommetje heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die hanger. Zo mooi in alle eenvoud!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)