woensdag 9 mei 2018

Tulpen uit Amsterdam


Omdat ik nogal bezig met allerlei aangename en
bijzonder onaangename dingen die mijn aandacht
vragen is het voorbereiden van blogberichten er een 
beetje bij ingeschoten, wel vond ik een moment om even
 deze prachtige tulpen te fotograferen in de avondzon,

Hierbij voor jou, tulpen uit Amsterdam, ik heb meteen
het liedje in mijn hoofd waarin ze zingen; als de lente 
komt dan stuur ik jou tulpen uit Amsterdam, haha,
bij deze.

Ik wens je een fijne dag, ik geloof dat het morgen gaat
regenen dus geniet nog even van het mooie weer.
-X-

2 opmerkingen:

  1. sterkte vandaag! Lief dat je nog even de tijd nam, om toch even een mooie bos tulpen te plaatsen.. Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Mijn moeder bracht vandaag voor mij 1 Lelietje van Dalen mee uit haar tuin. Ze had er 5 in haar tuintje en eentje staat hier nu in een minivaasje te geuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)